אם היה לך יתרון תחרותי, היית חיה עם פחות סטרס ומרוויחה הרבה יותר כסף.
ישנם הרבה תחומים מאוד תחרותיים, במיוחד בישראל,
הרבה תחומים שקשה להתבלט בהם.
אז איך את יכולה בכל זאת להשיג יתרון כזה?
איך להשיג יתרון תחרותי בעסק
אחת הדרכים היא לדעת מה קורה אצלך בעסק, לדעת יותר טוב מהמתחרים.
אם תדעי מה המוצר או השירות שאת הכי מרוויחה עליו תוכלי לכוון את כל הארגון שלך למכור אותו.
אם תדעי מי הלקוח שאת הכי מרוויחה עליו תוכלי לכוון את כל הארגון שלך להשיג עוד לקוחות כאלה.
אם תדעי מה ואיפה לא משתלם לך, תוכלי לדאוג להפסיק או לפחות לצמצם את התופעה כמה שאפשר. זה יכול להיות לקוח שלא משתלם או תחום פעילות שלם שאינו משתלם, שהריווחיות שלו נמוכה.
ידע הוא כוח, ויש מלא ידע אצלך בחברה מתחת לידיים שאת לא רואה, שאת לא יודעת, זה יכול להיות אחרת.
למשל – האם את יודעת מי הלקוח הכי ריווחי שלך? לא הכי גדול, הכי ריווחי?
לדעת תוך מספר שבועות
תוך מספר שבועות תוכלי לדעת את כל זה ועוד, ולחולל פלאים.
סקרנית, תתקשרי ואסביר לך איך, ככה פשוט.