אם היה לך יתרון תחרותי, היית חיה עם פחות סטרס ומרוויחה הרבה יותר כסף.
ישנם הרבה תחומים מאוד תחרותיים, במיוחד בישראל,
הרבה תחומים שקשה להתבלט בהם.
אז איך את יכולה בכל זאת להשיג יתרון כזה?

איך להשיג יתרון תחרותי בעסק

אחת הדרכים היא לדעת מה קורה אצלך בעסק, לדעת יותר טוב מהמתחרים.
אם תדעי מה המוצר או השירות שאת הכי מרוויחה עליו תוכלי לכוון את כל הארגון שלך למכור אותו.
אם תדעי מי הלקוח שאת הכי מרוויחה עליו תוכלי לכוון את כל הארגון שלך להשיג עוד לקוחות כאלה.
אם תדעי מה ואיפה לא משתלם לך, תוכלי לדאוג להפסיק או לפחות לצמצם את התופעה כמה שאפשר. זה יכול להיות לקוח שלא משתלם או תחום פעילות שלם שאינו משתלם, שהריווחיות שלו נמוכה.

ידע הוא כוח, ויש מלא ידע אצלך בחברה מתחת לידיים שאת לא רואה, שאת לא יודעת, זה יכול להיות אחרת.
למשל – האם את יודעת מי הלקוח הכי ריווחי שלך? לא הכי גדול, הכי ריווחי?

לדעת תוך מספר שבועות

תוך מספר שבועות תוכלי לדעת את כל זה ועוד, ולחולל פלאים.
סקרנית, תתקשרי ואסביר לך איך, ככה פשוט.

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין

איך להגביר את הרווחיות

איך לדעת את המספרים של העסק מגביר את הריווחיות

לקריאה נוספת
ניהול תזרים מזומנים באקסל או בתוכנה יעודית?

מה עדיף, EXCEL או תוכנה? יתרונות, חסרונות ומה שבניהם

לקריאה נוספת
כמה אנחנו מרוויחים על השירות?

האם אתה יודע כמה הכנסה יש בחברה לשעת עבודה? האם בדקת את זה פעם?

לקריאה נוספת
SMALL BIG DATA

גם לחברות קטנות ובינוניות יש BIG DATA, או יותר נכון SMALL BIG DATA.

לקריאה נוספת
לדעת מתי נופלים כדורים

כבעלי עסקים אנחנו מג'אנגלים הרבה משימות כל הזמן. וכשהעסק מצליח וגודל, כמות הכדורים גדלה.

לקריאה נוספת
ידע הוא כוח

האם יכול להיות שבחברה שלך נעשות ברגעים אלה טעויות שעולות לך כסף?

לקריאה נוספת
במה אתה טוב?

בעלים של חברות הם מולטי דיסיפלינרים, אבל האם הם טובים בהכל?

לקריאה נוספת
האם אתם מתמחרים נכון?

איך אתם יודעים שאתם מתמחרים נכון את המוצר שלכם, את השירות שלכם?

לקריאה נוספת
צרו קשר