דבר חשוב שגיליתי לאורך 20 השנים בהם אני מלווה חברות, הוא שמעבר ללשמוע מה הלקוח רוצה, לגלות לו את מה שהוא צריך (את מה שהוא לא חשב עליו), את מה שיביא לו תוצאות.

אז מה חשוב לי?

לא מעניין אותי להיות יועץ שרק מנתח נתונים.

אני לא רואה חשבון שרואה את העולם דרך הדיווחים והתשלומים לרשות המיסים.

אני מגיע כדי להיות שם עם בעל העסק ביצירת שינוי אמיתי.
עם הניסיון שצברתי עם מאות חברות ב-20 שנה האחרונות אני מכיר היטב את החששות של בעלי עסקים, את הדברים שגורמים להם להישאר ערים בלילה, ולהבין לאן הם רוצים וצריכים באמת להגיע.

בכל סיפורי ההצלחה שליוויתי, הלכנו יד ביד, הבעלים ואני ויצרנו את השינוי.
אני בונה תשתית שנותנת תמונה מתמשכת, שכל הזמן מראה את הנתונים, גם אחרי שמתחילים לעשות שינויים בעסק, וגם אחרי שאלך.
אני מלמד בעלי עסקים לדוג בעצמם בלי להיות תלויים בי.

לא משנה עם העסק שלך מגלגל 5 מיליון, 20 מיליון או 50 מיליון, בוא נדבר, וביחד נראה כיצד אפשר להגשים את מה שאתה כל כך רוצה.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין

איך להגביר את הרווחיות

איך לדעת את המספרים של העסק מגביר את הריווחיות

לקריאה נוספת
ניהול תזרים מזומנים באקסל או בתוכנה יעודית?

מה עדיף, EXCEL או תוכנה? יתרונות, חסרונות ומה שבניהם

לקריאה נוספת
כמה אנחנו מרוויחים על השירות?

האם אתה יודע כמה הכנסה יש בחברה לשעת עבודה? האם בדקת את זה פעם?

לקריאה נוספת
SMALL BIG DATA

גם לחברות קטנות ובינוניות יש BIG DATA, או יותר נכון SMALL BIG DATA.

לקריאה נוספת
לדעת מתי נופלים כדורים

כבעלי עסקים אנחנו מג'אנגלים הרבה משימות כל הזמן. וכשהעסק מצליח וגודל, כמות הכדורים גדלה.

לקריאה נוספת
ידע הוא כוח

האם יכול להיות שבחברה שלך נעשות ברגעים אלה טעויות שעולות לך כסף?

לקריאה נוספת
במה אתה טוב?

בעלים של חברות הם מולטי דיסיפלינרים, אבל האם הם טובים בהכל?

לקריאה נוספת
האם אתם מתמחרים נכון?

איך אתם יודעים שאתם מתמחרים נכון את המוצר שלכם, את השירות שלכם?

לקריאה נוספת
צרו קשר