מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייה
סגירה

מחיר שעת עבודה

בעלי חברות שנותנים שירות בטח יזדהו עם המשפט הבא:

הלוואי והיינו יכולים לגבות עבור השירותים שלנו לפי שעה. בפועל אנחנו לרוב נותנים מחיר פיקס ומקווים שלא נחרוג מהשעות שתיכננו.

 

מה קורה כשלא סופרים שעות

אם לא ננהל את כמות השעות שאנחנו מקצים לכל לקוח, לכל פרוייקט,
בהכרח נהיה במצב שעבור חלק מהלקוחות, עסקאות, נשקיע יותר שעות ממה שתכננו. 
היות וקבלנו סכום פיקס והשקענו יותר שעות,  יוצא מכך שקיבלנו מחיר שעה נמוך יותר, פחות ממה שתכננו, לעיתים ללא רווח ובמקרה הגרוע, בהפסד.

 

מה זה  תורם לחברה?

המשמעות, שאנחנו עובדים בנוטרל, מביאים עבודה, מבצעים אותה עבור הלקוח, נותנים שירות, מתאמצים, ובסוף ההכנסה שקיבלנו לשעה (ההכנסה שקיבלנו חלקי כמות השעות שכל העובדים בחברה יחד השקיעו כדי לספק אותה) נמוכה יותר ממה שתימחרנו ולעיתים נמוכה יותר מעלות השעות שהושקעו.

 

וככל שהפרוייקט גדול יותר, כך נסענו במקום מרחק גדול יותר, כך הארגון השקיע שעות רבות יותר שלא תרמו לו כלום.  

 

אפשר אחרת

אפשר להגיע למצב של בדיקה כל הזמן, כל חודש, והבעיות, החריגות יצופו תוך כדי עבודה.
אפשר, אני עושה את זה עם הלקוחות שלי כבר שנים.
בשיחה טלפונית של מספר דקות, ללא עלות וללא התחייבות, אני מראה לבעלי חברות מה מחיר השעה בעסק שלהם, לרוב הם מאוד מופתעים.