אתמול הייתי אצל לקוח חדש ושוב שמעתי את אחד הדברים שאני שומע הכי הרבה ב-20 שנים האחרונות בהן אני מלווה חברות:
"משהו לא מסתדר לי במספרים"

תוך חודשיים הוא גם יקבל תשובה, וגם ידע, כמה הכנסות יש לו כל חודש ועם העסק בדרך למעלה או למטה,
כמה הזמנות פתוחות יש בכל רגע (Back Log) והאם תהיה לו בעיה שאין עבודה בעוד חודש, דוח גביה,
מי הם הלקוחות הכי גדולים, הכי חשובים, מי הם הלקוחות הכי קטנים שסתם מבזבזים את הזמן,
מי הלקוחות שהפסיקו לעבוד וכדאי לנסות להחזיר אותם,
ריווחיות – לחברה כולה, לפי סוג שירות, לפי לקוח, לפני פרוייקט, לפי עובד, דוח רווח והפסד שאפשר להבין אותו
תזרים מזומנים שיודע לחזות שבועות קדימה מה תהיה יתרת הבנק
ועוד דברים שחשובים בעסק שלו באופן ספציפי.

וכל זה ינוהל בצורה פשוטה, נגישה, כל הזמן, על ידי מנהלת המשרד שלו.
ואז גם הוא, כמו כל הלקוחות שלי, ירוויח יותר כסף, וישן יותר טוב בלילה.

גם לכם לא מסתדרים המספרים?
אל תיתנו לעוד יום לעבור ככה, זה אפשרי !
ובקלות

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין

איך להגביר את הרווחיות

איך לדעת את המספרים של העסק מגביר את הריווחיות

לקריאה נוספת
ניהול תזרים מזומנים באקסל או בתוכנה יעודית?

מה עדיף, EXCEL או תוכנה? יתרונות, חסרונות ומה שבניהם

לקריאה נוספת
כמה אנחנו מרוויחים על השירות?

האם אתה יודע כמה הכנסה יש בחברה לשעת עבודה? האם בדקת את זה פעם?

לקריאה נוספת
SMALL BIG DATA

גם לחברות קטנות ובינוניות יש BIG DATA, או יותר נכון SMALL BIG DATA.

לקריאה נוספת
לדעת מתי נופלים כדורים

כבעלי עסקים אנחנו מג'אנגלים הרבה משימות כל הזמן. וכשהעסק מצליח וגודל, כמות הכדורים גדלה.

לקריאה נוספת
ידע הוא כוח

האם יכול להיות שבחברה שלך נעשות ברגעים אלה טעויות שעולות לך כסף?

לקריאה נוספת
במה אתה טוב?

בעלים של חברות הם מולטי דיסיפלינרים, אבל האם הם טובים בהכל?

לקריאה נוספת
האם אתם מתמחרים נכון?

איך אתם יודעים שאתם מתמחרים נכון את המוצר שלכם, את השירות שלכם?

לקריאה נוספת
צרו קשר