אני עוסק בייעוץ עסקי וכלכלי לחברות מזה 18שנה.
במהלך השנים ליוותי מאות חברות בינוניות וגדולות במספר רק של ענפים.
תוכלו לראות חלק מהחברות היותר מוכרות פה.

 הדרך בה אני מייעץ לחברות

אני מתמקד ביצירת תמונה על העסק בעזרת מיפוי וניתוך הנתונים מתוך מערכת הכספים של העסק, מערכת הנהלת החשבונות.
לרוב מערכת הכספים לא בנויה כך שניתן לקבל את התמונה כולה אלא רק חלקים ממנה.
בתהליך הליווי אני ממפה אתכם את הנושאים שמעניין לנתח ואז במידה ולא ניתן לעשות זאת עם תהליך איסוף הנתונים הנוגחי, אני אדאג להטמיע את השינוי הנדרש במערכת הכספים.

תהליך המיפוי מקיף את כל התחומים הארגוניים, התפעוליים והכלכליים של החברה. בשלב הבא אנתח את כל תהליכים בחברה, אמדוד את תפוקותם ויעילותם. אבנה כלי מדידה אשר יסייעו לכם לקיים מעקב צמוד, תמידי שמבוסס על הנתונים שנאספים. 
תהליך זה הוא אחד הבסיסים המרכזיים והמשמעותיים של החברה להבטיח את צמיחתה, הגדלת הכנסה, הגדלת ריווחיות, התייעלות תמידית, ולא פחות חשוב חיזוק היציבות של העסק, הקטנת סיכונים ויצירת חברה רווחית לאורך זמן.
 

היישום הוא המוטיב החשוב 

אני לא רק עושה מיפוי ונותן המלצות, אני מוביל את כל התהליך והיישום, אני מביא למצב בו אתה כבעל העסק תקבל תמונה נכונה והמלאה על מצב העסק, ריווחיותו ויעילותו.
תמונה שמתעדכנת כל הזמן מתוך התוצאות בפועל של כל המחלקות, כל המוצרים או השרותים בחברה, תמונה של כל מה שנגדיר שחשוב שתדע כדי תוכל לנהל את העסק בצורה טובה יותר, יעילה יותר ושתביא לריווחיות גבוהה יותר.

אולי יעניין אותך גם

איך להגביר את הרווחיות

איך לדעת את המספרים של העסק מגביר את הריווחיות

לקריאה נוספת
ניהול תזרים מזומנים באקסל או בתוכנה יעודית?

מה עדיף, EXCEL או תוכנה? יתרונות, חסרונות ומה שבניהם

לקריאה נוספת
כמה אנחנו מרוויחים על השירות?

האם אתה יודע כמה הכנסה יש בחברה לשעת עבודה? האם בדקת את זה פעם?

לקריאה נוספת
SMALL BIG DATA

גם לחברות קטנות ובינוניות יש BIG DATA, או יותר נכון SMALL BIG DATA.

לקריאה נוספת
לדעת מתי נופלים כדורים

כבעלי עסקים אנחנו מג'אנגלים הרבה משימות כל הזמן. וכשהעסק מצליח וגודל, כמות הכדורים גדלה.

לקריאה נוספת
ידע הוא כוח

האם יכול להיות שבחברה שלך נעשות ברגעים אלה טעויות שעולות לך כסף?

לקריאה נוספת
במה אתה טוב?

בעלים של חברות הם מולטי דיסיפלינרים, אבל האם הם טובים בהכל?

לקריאה נוספת
האם אתם מתמחרים נכון?

איך אתם יודעים שאתם מתמחרים נכון את המוצר שלכם, את השירות שלכם?

לקריאה נוספת