מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייה
סגירה

איך תגדילו את הרווחיות דרך מחלקת השיווק והמכירות

אחד הדברים המשמעותיים שאתם יכולים לעשות כדי להגדיל את הרווחים הוא לשפר את אותם משתנים שקובעים את רמת הרווחיות של העסק.
6 נקודות שקשורות למערך השיווק והמכירות שאם תשפרו אותן תגדילו את הרווחים בעסק שלכם.
 

שיפור הריווחיות בתהליכי המכירות

  1. Lead conversion –תהליך שבו ממירים לקוחות פוטנציאליים (leads) ללקוחות משלמים. זה המדד ליעילות של מאמצי המכירות של העסק. אם אתם יכולים להגדיל את שיעור ההמרות שלכם מ-1 מתוך 10 ל-2 מתוך 10, תוכלו להכפיל את המכירות ולהגדיל את הרווחים.
    שיפור היכולת שלכם למכור ולהמיר לקוחות פוטנציאליים ללקוחות משלמים, הוא אחד הדברים החשובים שתוכלו לעשות וכך באופן ישיר תגדילו מכירות ותקטינו את עלות גיוס הלקוח, הריווחיות של כל מכירה תגדל.

  2. גודל העסקה – גודל המכירה והרווח שהרווחתם מכול אחת מהעסקות. אתם צריכים לחפש כל הזמן דרכים למכור יותר לכול לקוח, כך שהוא יקנה מכם יותר בכול פעם.

  3. מספר העסקאות לכל לקוח – מספר המכירות הבודדות שבצעתם לכול לקוח שהשגתם. הגדלת תדירות הרכישות ב-10%, תגדיל גם את המכירות שלכם בשיעור זה. תשאלו את עצמכם מהם הדברים שתוכלו לעשות כדי שהלקוחות יקנו מכם בתדירות גבוהה יותר.

  4. להעלות את המחירים – במצבים רבים תוכלו להעלות את המחירים בשיעור של 10%-5% מבלי לעורר התנגדויות בשוק. אם המוצרים או השירותים שלכם הם באיכות טובה והעובדים שלכם ידידותיים ומועילים ללקוחות, העלאה קטנה במחירים הכוללים לא תרחיק מכם את הלקוחות.


    שיפור הריווחיות בתהליכי השיווק

  5. עלות השגת לקוח או אפקטיביות הפרסום והשיווק – הסכום שאתם נדרשים לשלם כדי להשיג כל אחד מהלקוחות המשלמים. עליכם לחפש ללא הרף דרכים יצירתיות לשיפור הפרסום וקידום המכירות שלכם כך שכול לקוח שהצלחתם להשיג, יעלה לכם פחות. זה יכול להגדיל את הרווחים של העסק באופן דרמטי.
  6. הגדלת הפניות מלקוחות קיימים – פניות של לקוחות החדשים שמגיעים אליכם בעקבות הפניות של הלקוחות הקיימים שלכם. בניית תהליך סדור שמניע לקוחות להפנות אליכם יכול להיות מאוד אפקטיבי וליצור הרבה מכירות.