חייג: 054-4440045

חורים ברשת
טוחן מדיה
מישמיש בת ים
Toppik
טיפולית סיעוד
ארגונית
לוקומושן locomotion
ממי דר קריאייטיב
דף הבית » שרותים » שיווק ומכירות » איך נכון להציג בתערוכה מקצועית
 

איך נכון להציג בתערוכה מקצועית

 

השתתפות בתערוכה מקצועית היא אחת מהדרכים היעילות, המהירות והעוצמתיות ביותר להשגת לקוחות חדשים. ברוב המקרים, או לפחות במקרים שבהן מדובר בתערוכה איכותית המאורגנת ללא דופי, חלק נכבד מקהל היעד שלכם יתרכז במקום אחד למשך מספר ימים, תוך שהוא תר אחר פתרונות לשיפור מקצועי.

לדוגמה, אם אתם סיטונאים בענף המזון, בתערוכת המזון השנתית תוכלו להיחשף בתוך שלושה ימים לחלק נכבד מהמסעדנים בארץ ולהציע את מרכולתכם בתוך זמן קצר לכמות אנשים שגם שנה שלמה של פגישות מתואמות לא תוכל לכסות.

כמובן שהגעה לתערוכה ללא הכנה מספקת עלולה לעלות לכם ביוקר ולשמש כחרב פיפיות באופן שיוביל לכך שהחשיפה המרובה "תשרוף" אתכם ולא תוביל ליצירת קשרים עסקיים חדשים.

כפי שאומרת הקלישאה החבוטה "ברושם ראשוני, אין הזדמנות שנייה" - אם לא תגיעו ערוכים ומוכנים לתערוכה, הרי שבמספר ימים תוכלו להותיר רושם נוראי אצל כמות גדולה של לקוחות. בשונה מפגישות מכירה "אישיות" שבהן יש לכם זמן ללמוד, להפיק לקחים ולהשתפר לקראת הפגישה הבאה, הרי שבזמן תערוכות, כאשר פגישה רודפת פגישה וערב רב של לקוחות פוטנציאלים ממתין על יד הדוכן שלכם, לא תוכלו להשתפר "תוך כדי תנועה" ועל כן, ההכנה המקדימה לתערוכה היא חשובה מאין כמותה.

 

 

עיצוב דוכן מרשים ומקצועי עיצוב

הביתן שלכם בתערוכה הוא משמעותי וקריטי להצלחתכם. כאשר הדוכן בתערוכה נראה כמו "באסטה" בשוק, אתם מפסידים נקודות אצל לקוחות פוטנציאלים הרבה לפני שנציג המכירות שלכם לחץ את ידו של הלקוח הראשון. חשוב לזכור שהדוכן אינו עומד בחלל ריק, הוא מוקף בעשרות או במאות דוכנים של מתחרים ישירים. אם לא תגרמו ללקוחות להבין שאתם עולים על המתחרים עוד לפני שנכנסו לביתן שלכם, יכול מאוד להיות שכל ההשתתפות בתערוכה תרד לטמיון.

 

 

אל תחסכו בדוגמאות

לא משנה מהו הענף העסקי שבו את פועלים ומהו המוצר שאתם מנסים למכור – אתם חייבים להיות נדיבים בדוגמאות. אם פיתחתם תוכנה חדשה, תנו למבקרים בתערוכה שובר המאפשר להם להתנסות בה ללא תשלום, אם אתם מציעים מאפים קפואים, חממו אותם והגישו מאפה לכל מבקר, בסופו של יום, יש לכם הזדמנות פז לתת לאלפי לקוחות פוטנציאלים להתנסות בשימוש במוצר שלכם, ואם הם יאהבו אותו, יש סיכוי לא רע שבפעם הבאה שהם ישתמשו בו, זה יהיה בתשלום מלא.

 

 

שימוש מושכל במוצרי דפוס

למרות הקדמה הטכנולוגית ועל אף שהאינטרנט מאפשר לנו להעביר ללקוחות הפוטנציאלים מסרים שיווקים במהירות ובקלות רבה, אל תזנחו את עולם הדפוס. אנשים שמגיעים לתערוכה מוצפים באין ספור גירויים ובסופו של יום הם יזכרו רק את אלו שהצליחו להרשים אותם. לקראת התערוכה השקיעו במיתוג של העסק וחלקו לכל מבקר בביתן שלכם פולדר מושקע מלא ב"כל טוב" – פרופיל חברה שיווקי, קטלוג, הסבר מפורט על המוצרים שלכם וכל שביב מידע שיוכל לסייע לו ליצור עמכם קשר עסקי אחרי התערוכה. חשוב להקפיד על איכותם של הפולדרים ולוודא שאתם מדפיסים אותם על נייר איכותי במשקל של 300 גרם לפחות. הדפסה על נייר דק מאיכות ירודה עלולה להוביל לרושם זול ולהשיג את האפקט ההפוך מזה שציפיתם לו.