חייג: 054-4440045

חורים ברשת
טוחן מדיה
מישמיש בת ים
Toppik
טיפולית סיעוד
ארגונית
לוקומושן locomotion
ממי דר קריאייטיב
דף הבית » שרותים » שיווק ומכירות » איך להקים עסק המבוסס על מכירות באינטרנט
 

איך להקים עסק המבוסס על מכירות באינטרנט

הסחר משנה כיוון ומשיווק פרונטאלי הופך לווירטואלי. עסקים רבים מוסיפים לפעילות השוטפת שלהם ערוץ מקוון ומשיקים אתר אינטרנט דרכו הם מבצעים מכירות או מסתמכים אך ורק על אתר זה לקידום עסקיהם. כשמאפיינים ומתכננים אתר קניות באינטרנט, חשוב לשים דגש על הכוונת הגולש לביצוע רכישה, מסלול נוח, תמחור אטרקטיבי, מועדון לקוחות אינטרנטי או מבצעים ייעודיים, ביצוע סליקה אוטומטי ושירות לקוחות שילווה את הלקוח צעד אחר צעד או במענה בעת ולאחר ביצוע הרכישה. אתר האינטרנט המכירתי אמור להיות ידידותי במיוחד כדי להניע את הגולש לקראת רכישה. הנעה זו מתבטאת הן בעיצוב והן בטקסטים וכמובן בממשק ההפעלה של האתר. לפניכם מספר טיפים בהקמת חנות מקוונת.

 

 

אתר סחר – הפוקוס קובע

לפני הכל, עליכם להחליט אם האתר יהיה תדמיתי ויציע גם אפשרות לרכישה או שהאתר כולו הוא אתר קניות אחד גדול שמשמש כמו "קניון וירטואלי". המרכזיות תבוא לידי ביטוי בעיצוב האתר. אם האתר הינו אתר שנועד בעיקר למכירה: יופיעו אייקונים כמו סל קניות, בכל פריט שיעלה לאתר יופיע מחיר ואייקון שמניע למכירה, שהמבצעים יודגשו ולא משנה לאיזה דף יגיע הגולש ממנוע החיפוש או בקישוריות פנימית בתוך האתר – הוא יקבל הצעה לבצע רכישה בכל רגע נתון. הדגישו מבחינה עיצובית את כפתורי הרכישה, בדקו שהדרך לתשלום קצרה יחסית ושהלקוח מקבל הצעות לפריטים נוספים במעמד הרכישה ושהרכישה מאובטחת ושהלקוח מקבל אישור עם מספר הזמנה ישירות לתיבת המייל.

 

 

אסטרטגיה מכירתית – הבידול משחק תפקיד

עליכם לעודד את הגולש לבצע רכישה אינטרנטית. כשמדובר באתר סחר תומך חנויות, עליכם לחשוב כיצד תבדלו אותו וכיצד תבליטו אותו בהשוואה לחנויות הרשת אם ברמת המחיר או בנוחות השימוש, משלוח חינם עד הבית ועוד מבצעים שיתכן ולא מוצעים בחנויות עצמן. אם מדובר בחנות אינטרנט שהיא העסק לא צריך לחשוב כיצד להתחרות בעסק הקיים אלא רק באתרים של מתחרים. מומלץ כמובן להפוך את העסקה לכדאית באמצעות האתר בין אם בהקמת מועדון צריכה אינטרנטי שמבטיח לנרשמים תמורת סכום סמלי זיכוי עתידי, מבצעים אטרקטיביים, אפשרות לביצוע רכישה קבוצתית, הטבה בכל קנייה וכדומה. ניתן להציע מותגים שאין בארץ בחנויות, מוצרים שביחס לשוק מוצעים במחיר ללא תחרות ועוד אלמנטים שיגרמו לגולשים לבחור קניות באינטרנט וכמובן לפרסם את הרכישה בכל מדיום אפשרי כמו בטלוויזיה כמו שניתן לראות בערוץ הקניות או באתר האינטרנט של ערוץ 21.

 

 

מערכת יחסים עם הלקוח – הכנה לרכישות עתידיות

במידה והקמתם מועדון צריכה אינטרנטי, חשוב שמי שמבצע מכירה לאתר או גולש באתר כתנאי מקדים לרכישה ימלא את פרטיו כולל מספר נייד וכתובת דואר אלקטרוני, וכך באמצעות ניוזלטר תקופתי שישלח אליו תוכלו להציע לו הצעות רכישה שיעניינו אותו בהתאם לסל הקניות המועדף עליו – לפי פריטים שרכש בעבר או בהתאם לפריטים שהוסיף ל"סל המשאלות" או הקלקות על פריטים אחרונים. בניית מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוח תבטיח ריבוי של כניסות חוזרות לאתר ויתכן שבסופו של דבר תוביל לביצוע רכישות רבות יותר.

 

 

 

 

נשמח לסייע גם לך באחד או יותר מהשרותים הנוספים שלנו, צור עמנו קשר ונראה איך נוכל לעזור.

 

גיוס אשראי בנקאי

כתיבת תוכנית עסקית

ניהול תזרים מזומנים

הלוואות בערבות מדינה

ייעוץ פתיחת עסק

הלוואות לעסקים

אימון עסקי

פיתוח עסקי

ייעוץ כלכלי

ליווי עסקי

ייעוץ אסטרטגי

הבראת חברות