חייג: 054-4440045

חורים ברשת
טוחן מדיה
מישמיש בת ים
Toppik
טיפולית סיעוד
ארגונית
לוקומושן locomotion
ממי דר קריאייטיב
דף הבית » קידום אתרים » חדשות קידום אתרים » אילו ביטויים לקדם
 

אילו ביטויים לקדם

ישנם אנשים שמנסים לעשות קידום אתרים אבל מקדמים ביטויים לא נכונים.

 

כשאני מקדם אתר אני צריך לבחור את הביטויים שאנשים מחפשים, לא את הביטויים שנראים לי נכונים מקצועית, משפטית, דקדוקית וכד'.

למשל כשאני רוצה לעשות קידום אתרים לביטוי "יעוץ עסקי", נשאלת השאלה איזה מבין הביטויים הבאים יותר מחפשים:

יעוץ עסקי

יעוץ עיסקי

ייעוץ עסקי

ייעוץ עיסקי

כנראה שדיקדוקית בכתב חסר כמו שנהוג היום לכתוב הביטוי הנכון הוא "יעוץ עסקי" אבל מה הביטוי שהכי מחופש?

אני אקדם את הביטוי "יעוץ עסקי" כי הוא נראה לי הכי נכון דקדוקית ואני רוצה להיתפס כאדם רציני ומקצועי ואני חושב שאם אכתוב את הבטוי נכון דקדוקית זה יראה שאני רציני. יופי, כתבתי נכון אבל מה לעשות שבעצם לא מחפשים את הביטוי הזה וכולם מחפשים את הביטוי "ייעוץ עיסקי", אני רציני אבל אף אחד לא מגיע אלי ולכן לא יודע שאני רציני ומקצועי.

 

לכן חשוב ללמוד מה אנשים מחפשים ואיך בדיוק הם מאייתים את זה לפני שמתחילים לעשות קידום אתרים לאתר.

בשביל זה עושים מה שנקרא מחקר מילות מפתח, מחפשים את הביטויים שאנשים יותר מחפשים ומדרגים אותם לפי סדר חשיבות של כמות החיפושים. נכון לקחת בחשבון בדירוג גם פרמטרים נוספים כגון כמות התחרות לכל ביטוי ומרכיבים נוספים שלא הכנס אליהם פה.

 

גוגל נותן כלי שבו הוא מראה את כמות החיפושים בגוגל (רק בגוגל, אבל היות וגוגל בארץ מהווה כ-90% מהחיפושים במנועי החיפוש, זה מספיק טוב) בכל ביטוי. הנתונים הם לא מדוייקים אבל נותנים קני מידה.

הכלי נקרא כלי מילות המפתח, כנסו מכאן.

שימו לב שאחרי שהכנסתם את הביטוי שמעניין אתכם (אפשר להכניס גם כמה ביטויים בו זמנית, רצוי שיהיו באותו נושא, ראו מאמר בנושא עקרון החזרה בקידום אתרים) יש סוגי התאמה בצד שמאל למטה, חשוב מאוד לסמן [מדויקת] ולבטל את הסימון על נרחבת.