חייג: 054-4440045

חורים ברשת
טוחן מדיה
מישמיש בת ים
Toppik
טיפולית סיעוד
ארגונית
לוקומושן locomotion
ממי דר קריאייטיב
דף הבית » קידום אתרים » חדשות קידום אתרים » עקרון החזרה בקידום אתרים
 

עקרון החזרה בקידום אתרים

בקידום אתרים אחד היסודות החשובים הם חזרה.

 

גוגל סורק כל הזמן את כל הדפים של כל האתרים באנטרנט (את מה שהוא מוצא כמובן) ומנסה להבין על כל דף ועל כל אתר במה הוא מתעסק, לאיזה נושא הוא הוא שייך, למשל לספורט, לימודים וכד' (גוגל בסריקתו את כל דפי הרשת למד להבין שמילים כמו טניס, כדורגל וכד' שייכים והולכים בדרך כלל עם אתרים שעוסקים בספורט וכך לכל נושא ונושא). הוא גם מנסה להבין בכל דף מה הנושא המוביל. המנגנונים של גוגל מאוד מתוחכמים היום והוא מצליח להבין סמנטיקה, חזרה (רפיטציה) טבעית לעומת חזרה מאולצת (SPAM),

את כל זה הוא עושה לפי חזרה של ביטויים. 

 

תחשבו שלאדם מסויים היו קוראים בהמון שמות, אם הייתם שואלים איך קוראים לו, לא הייתם מקבלים תשובה ברורה.

כך גם לאתר אינטרנט, אם האתר מתעסק בהמון נושאים ובאף נושא הוא לא ממוקד, אין ביטוי מסויים שחוזר על עצמו באופן ברור. גם הקישורים שמופנים אליו הם כל פעם עם ביטוי אחר, לא רק לכל האתר, גם כשמסתכלים על דף מסויים, אין מילה אחת שחוזרת על עצמה, אין קישור שחוזר על עצמו, כל פעם הביטוי של הקישור שונה.

איך במצב כזה גוגל יבין במה הדף או האתר מתעסקים?

 

לכן חשוב מאוד עקרון החזרה בקידום אתרים במנועי חיפוש.

חשוב שכל דף יתמקד בביטוי מסויים שחשוב לנו ושהביטוי יחזר בדף מספר פעמים, לא יותר מדי כדי שגוגל לא יחשוב שמדובר בספאם, חזרה של עד 3%-5% לביטוי זה טוב. חשוב שלא יהיה יותר מביטוי אחד או שניים שחוזרים על עצמם בתדירות כזו בדף.

גם הקישורים בתוך האתר ומאתרים אחרים חשוב שיהיו עם אותו ביטוי, מה  שנקרא Anchor Text, ראו מאמר בנושא קישורים מביטוי.

 

בקיצור אם אתם רוצים לעדות קידום לאתרים שלכם, תבנו אתרים ודפים שברור במה הם מתעסקים, תעשו את זה על ידי חזרה של הביטויים שמעניינים אתכם.