חייג: 054-4440045

חורים ברשת
טוחן מדיה
מישמיש בת ים
Toppik
טיפולית סיעוד
ארגונית
לוקומושן locomotion
ממי דר קריאייטיב
דף הבית » שרותים » תזרים מזומנים » איך להתנהג עם לקוחות חדשים ולא להיתקע עם תזרים המזומנים
 

איך להתנהג עם לקוחות חדשים ולא להיתקע עם תזרים המזומנים

אנו בפורן ייעוץ עסקי ממליצים ללקוחותינו, כחלק מהייעוץ העסקי שאנו נותנים, להזהר מלקוחות חדשים ובעיקר מלקוחות מזדמנים.

אנחנו עדיין לא מכירים את הלקוח, לא יודעים את התנהלותו העסקית, אם הוא נוהג לעמוד בהתחייבויותיו ומשלם בזמן או בכלל.

לרוב, ובמידת האפשר, נייעץ לעסקים לעשות את העסקה הראשונה במזומן, בשיק מזומן או אם אפשר לקבל כרטיס אשראי כתשלום או כבטחון. אם לא ניתן הדבר, ננסה לפחות לקבל יחד עם מסירת המוצר או השירות שיק דחוי. כמובן שרצוי שמועד פרעונו יהיה מוקדם ככל האפשר. תגלו להפתעתכם כי רוב הלקוחות יסכימו לעסקה ראשונה בתנאי תשלום פחות טובים מתנאי התשלום שירצו לקבל בעסקאות הבאות.

בכל מקרה הייעוץ העסקי שלנו אליכם יהיה שכאשר תקבלו מלקוח חדש או לקוח מזדמן שיק דחוי, רצוי שתבדוו עם קבלת השיק, ואפילו עדיף טרם קבלתו, אם חשבון הבנק שלו מוגבל.

קשה לדעת את מצב חשבון הבנק של נותן השיק ללא חקירה או קבלת נתונים, בכסף כמובן, מחברות כגון D&B או BDI.

כן ניתן לבדוק בצורה קלה וללא עלות אם החשבון מוגבל. לבדיקה אם חשבון הבנק מוגבל לחץ כאן

בנוסף, כאשר אנו נותנים ייעוץ עסקי אנו ממליצים להחתים את הלקוח על הצעת מחיר או הזמנת העבודה ולהוסיף משפט שאומר שהחותם ערב לתשלום. במקרים בהם אנו מספקים סחורה, רצוי להוסיף שהסחורה נשארת בבעלותינו עד פרעון מלא של התמורה.

 

אנחנו יכולים לעזור לך לבנות ולנהל תזרים מזומנים ובמידת הצורך להגדיל את האובליגו שלך בבנק ובעלות נמוכה בהרבה מהעלות שהעסק משלם היום.

התקשר עוד היום, לפני שיהיה מאוחר 054-4440045 לבן אביעד